onsdag 21 oktober 2009

Nu är det klippt!

Igår blev barnen klippta. Anton ville bara toppa lite, för sist han klippte av mycket så skrattade alla barnen i klassen åt honom... Wilmer var lite modigare och ville ha kort hår. Jag tyckte väl inte att allt håret skulle bort så jag bad om lite längd men ändå kort. Kan inte vara lätt att vara frisör och få en sån förklaring?!? Jag tycker att det blev riktigt bra jag! Wilmer är inte av samma uppfattning och tycker han är skiiiiitful och det var inte så han ville ha det. Det var för kort runt öronen. Tur att det växer ut igen. Min lille 7-åring ser några år äldre ut nu! Hoppas han har en bra dag i skolan - armarna hängde låååångt ner mot marken i morse och pratet gick i moll när jag lämnade honom i morse för han hade fått för sig att alla skulle skratta åt honom idag. Ska jag vara ärlig så tror jag att mössan sitter på huvudet hela dagen.

2 kommentarer: