tisdag 20 oktober 2009

Fortsättning kom!

Efter åtskilliga påtryckningar från diverse håll har jag nu beslutat mig för, och kämpat mig till, en ny blogg. Jepp, det stämmer. Vad den ska handla om får vi väl se - det händer en del saker i mitt liv och i mitt huvud i dessa tider och kanske blir det ett sätt för mig att bearbeta detta. Ska försöka vara lite spontan och impulsiv (vilket jag kan vara även till vardags) så ibland kan det säkert låta som om jag är fullständigt från vettet. Men oftast tror jag nog att jag är en alldeles normal och lagom mycket svensk. Så lägg till mig i morgonens slinga på internet så ska jag göra mitt bästa för att uppdatera så ofta som det bara är möjligt!

Kram på er!

5 kommentarer:

  1. KUL!!!! ÄNTLIGEN! Kanske blir jag din allra första kommenterare, precis som du blev min??
    Ser fram emot att läsa dina inlägg! Lycka till!!

    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. JA!!!! Varmt välkommen tillbaka hit till bloggandets värld!! Ser fram emot att få läsa lite om dig och ditt liv!

    Stora kramen!!!

    SvaraRadera
  3. Jag är också redo för dina inlägg!

    SvaraRadera
  4. Hej kompis! Tusen tack för senast, det var en trevlig kväll :-)
    Vi får väl se hur aktiv jag blir på att följa din nya blogg.... med tanke på inflyttningspresenten så har jag ju lite att leva upp till
    Kramisar @

    SvaraRadera
  5. Så trevligt! KRAM Jenny S

    SvaraRadera