tisdag 2 mars 2010

Ny frisyr. Igen.

Äntligen var det dags att göra ett besök hos hårfrisörskan igen. Tillbaka till Malmö för att bli väl omhändertagen. Idag var jag inte helt hundra på vad jag ville göra med mitt hår men jag hade några olika förslag. Väl där inne bläddrade vi i kataloger och hittade några olika frisyrer som vi kombinerade till en. Ville ha kort men ändå långt... Hur förklarar man det?? Alltså blev det lite kort längst upp men vi behöll ändå längderna. Sen en massa färg i och en kopp kaffe och några goda kakor. Massage i stolen när håret blev tvättat. Mycket prat och sen massa styling. Blev jättenöjd - precis så kaxigt och med attityd som jag ville ha! Får nog ställa klockan lite tidigare i morgon för det kan nog ta lite tid innan jag lärt mig sköta det. Nu är jag ännu mer säker på att det är i Malmö jag ska klippa mig. Alltid! Det må kosta lite mer men tro mig - det är värt varenda krona!

3 kommentarer:

  1. Snyggt Maria!
    //Pappa o Gunnel

    SvaraRadera
  2. Tufft.
    Kram /Mamma

    SvaraRadera
  3. "Stajligt" snyggt och tufft
    Kram / Inga-Maj

    SvaraRadera