måndag 15 mars 2010

Festen är över!

Vilket lyckat partaj det blev i lördags! Alla verkade nöjda och belåtna och även vi värdinnor. V i har i stort sett redan bestämt oss för att göra om det men det dröjer nog några månader. Det krävs ju en hel del planering och finlir för att allt ska klaffa. Undrar hur många mail och sms vi skickat till varandra under dessa månaderna? Igår kändes det helt plötsligt väldigt tomt. Inget att planera alls. Fast det var nog bra att ta det lugnt igår, kroppen var helt mör och huvudet också. Citronsnapsen var nog extremt sur denna gången för den rev gott i halsen. Minttun försvann också ner utan större problem. En massa roliga foto upptäckte jag när jag skulle lägga in dem i datorn igår. Min kamera har varit ute på tur med någon. Ett vackert fönster fanns där. En stol. En dörr. En naken rumpa ( brukar vara obligatoriskt ). Ett par pissoarer. Ja lite smått o gott. Fanns en hel del foto som jag helt enkelt kunde ta bort direkt. Resten ser ni i mitt Fotoalbum. TACK till alla goa vänner som såg till att vi fick en trevlig kväll med mycket dans!
Efter att igår ha ätit lunch hos morsan och middag hos farsan och lämnat barnen till C så hoppade jag i säng kl. 20.00 och vaknade kl. 7.00 i morse. Tog det väldigt lugnt i morse och var inte på jobbet förrän prick 8. Där fick jag en växeltelefonen i handen direkt eftersom vår receptionist vabbade. 4 timmar räddade där.... suck, jag som trodde att jag ÄNTLIGEN skulle kunna komma ikapp mitt eget jobb. Icke. Blev dessutom lite övertid på kvällen. I morgon är det samma visa. Visst vill jag ha mycket att göra men faktum är att det är så fruktansvärt trist att sitta i växeln!! Gör hellre mitt eget jobb för det är riktigt kul!

1 kommentar:

  1. Trist???? Va f-n säger du????? ;)
    Kram Jenny S

    SvaraRadera