måndag 21 juni 2010

Nya arbetsuppgifter

Hej hopp! Här är jag igen. Tiden springer iväg som vanligt och det är nästan omöjligt att hinna med. Barnen har hunnit med en massa utflykter och aktiviteter med skolan men nu är det sommarlov för dem. Redan på skolavslutningsdagen hade de saken klar för sig - de skulle inte gå och lägga sig. Jag somnade innan dem. Så nu är de hemma hela dagarna alldeles själv. När de är hos mig kör jag hem på lunchen för att kolla så att de sköter sig, dvs äter, har kläder på sig och har borstat tänderna. Lätt att glömma sånt ju.
I fredags var jag först ute på lunch med chefen och sen blev det utvecklingssamtal och lönesamtal efter det. Och det blev lyckat. Jag har ju uttryckt en önskan om att få nya utmaningar och det kommer jag att få. Vi ska byta datasystem så att vi i Sverige, Norge och Danmark arbetar i samma miljö och därmed ska det även sättas upp en standard. Jag har utsetts till Sveriges representant för Logistiken! Tjoho!! Det kommer att bli mycket jobb och troligtvis en del besök i Danmark o Norge, men jisses vad kul det ska bli! Jag kommer ju att få lära mig hur mycket som helst. Vill helst sparka igång BUMS!
På fredag är det midsommar och då flyr jag och barnen till Bakken för att åka karuseller hela dagen tillsammans med lite kompisar. Ska bli hur kul som helst! Håll tummarna för vackert väder!!!

1 kommentar:

  1. Grattis o lycka till!
    Trevlig midsommar önskar vi dig o pågarna

    Kramar fr IM o Leif

    SvaraRadera